grupa uczących się ludzi przy stole

Cele szkolenia

  • Poszerzenie świadomości na temat pułapek poznawczych towarzyszących ocenom
  • Dostarczenie wiedzy na temat wpływu ocen na budowanie samooceny studentów
  • Rozwijanie umiejętności zachowania dystansu i samokontroli emocjonalnej w procesie oceny
  • Poszerzenie wiedzy w zakresie ustalania i wyboru kryteriów ocen – efekty, kompetencje i wartości
  • Trenowanie jak wyznaczać kompetencyjne kryteria oceny wspierające rozwój studentów w danym obszarze merytorycznym

Korzyści

Uczestnicy warsztatu:

  • będą bardziej świadomi wyzwań jakie stawia przed nimi proces oceny
  • uświadomią sobie jak ich wewnętrzny system przekonań ułatwia lub utrudnia procesy oceniania
  • wzmocnią swoją postawę w zakresie kreowania rozwojowego systemu oceniania
  • wypracują własne podejście do ocen, które będzie ekologiczne zarówno dla nich jak i studentów. 

Program

Moduł I
Wprowadzenie do wyzwań związanych z przeprowadzaniem procesu oceniania

Moduł II
Proces oceny

Moduł III
Psychologiczneaspekty procesu oceniania – perspektywa dydaktyka

Moduł IV
Wpływ oceny na rozwój studentów

Moduł V
Wzmacniająca informacja zwrotna w procesie oceniania

Prowadząca

Monika Marcik - praktyk z 20-letnim doświadczeniem w biznesie. Pracuje jako trener i coach już 15 lat, głównie w sferze biznesu, ale nie tylko. Specjalizuje się w
szkoleniach z inteligencji emocjonalnej, budowania zaangażowania w oparciu o wartości oraz w
coachingu holistycznym. Rozwija w szczególności menedżerów, specjalistów, nauczycieli,
towarzyszy im w rozwoju kompetencji zarządczych, osobistych oraz w odkrywaniu i realizowaniu ich własnego potencjału.

Informacje organizacyjne

Termin szkolenia: 26 stycznia 2024 r. (piątek) w godz. 9:00-16:00.
Szkolenie stacjonarne na Wydziale Zarządzania UŁ. Szczegóły organizacyjne zostaną przesłane do zarejestrowanych uczestników na kilka dni przed szkoleniem.

Kontakt: Centrum Rozwoju Dydaktyki, Wydział Zarządzania UŁ, ul. J. Matejki 22/26
Ewelina Jaworska
E-mail: ewelina.jaworska@uni.lodz.pl

Formularz zgłoszeniowy