Cele szkolenia
- Poszerzenie świadomości na temat pułapek poznawczych towarzyszących ocenom
- Dostarczenie wiedzy na temat wpływu ocen na budowanie samooceny studentów
- Rozwijanie umiejętności zachowania dystansu i samokontroli emocjonalnej w procesie oceny
- Poszerzenie wiedzy w zakresie ustalania i wyboru kryteriów ocen – efekty, kompetencje i wartości
- Trenowanie jak wyznaczać kompetencyjne kryteria oceny wspierające rozwój studentów w danym obszarze merytorycznym
Korzyści
Uczestnicy warsztatu:
- będą bardziej świadomi wyzwań jakie stawia przed nimi proces oceny
- uświadomią sobie jak ich wewnętrzny system przekonań ułatwia lub utrudnia procesy oceniania
- wzmocnią swoją postawę w zakresie kreowania rozwojowego systemu oceniania
- wypracują własne podejście do ocen, które będzie ekologiczne zarówno dla nich jak i studentów.
Program
Moduł I
Wprowadzenie do wyzwań związanych z przeprowadzaniem procesu oceniania
Moduł II
Proces oceny
Moduł III
Psychologiczneaspekty procesu oceniania – perspektywa dydaktyka
Moduł IV
Wpływ oceny na rozwój studentów
Moduł V
Wzmacniająca informacja zwrotna w procesie oceniania
Prowadząca
Monika Marcik - praktyk z 20-letnim doświadczeniem w biznesie. Pracuje jako trener i coach już 15 lat, głównie w sferze biznesu, ale nie tylko. Specjalizuje się w
szkoleniach z inteligencji emocjonalnej, budowania zaangażowania w oparciu o wartości oraz w
coachingu holistycznym. Rozwija w szczególności menedżerów, specjalistów, nauczycieli,
towarzyszy im w rozwoju kompetencji zarządczych, osobistych oraz w odkrywaniu i realizowaniu ich własnego potencjału.
Informacje organizacyjne
Termin szkolenia: 26 stycznia 2024 r. (piątek) w godz. 9:00-16:00.
Szkolenie stacjonarne na Wydziale Zarządzania UŁ. Szczegóły organizacyjne zostaną przesłane do zarejestrowanych uczestników na kilka dni przed szkoleniem.
Kontakt: Centrum Rozwoju Dydaktyki, Wydział Zarządzania UŁ, ul. J. Matejki 22/26
Ewelina Jaworska
E-mail: ewelina.jaworska@uni.lodz.pl